FAQ

1. Загальні положення
Агентська автоматизована система самообслуговування "е-Kvytok" (ААСС "е-Kvytok") призначена для проведення з використанням мережі Інтернет: • замовлення та оплати проїзних (перевізних) документів (з наступним друком та отриманням проїзних (перевізних) документів у квитковій касі); • замовлення і оплати електронних проїзних (перевізних) документів та надання посадочного документу.
2. Реєстрація
До початку реєстрації ознайомтесь з Угодою публічної оферти, що розміщена на Інтернет-сайті ААСС "е-Kvytok" www.e-kvytok.ua (далі-Сайт) та після підтвердження Вашої згоди з її умовами, зареєструйтеся.
Щоб зареєструватись наведіть курсор на надпис «Кабінет», який знаходиться в правій частині головної сторінки Сайту та натисніть ліву клавішу миші. Далі наведіть курсор на надпис «Реєстрація». У вікні реєстрації Вкажіть: адресу Вашої електронної пошти; обраний Вами пароль (кількістю не менше 8 символів) або використайте надійний згенерований системою пароль; у відповідних полях Ваші ім’я та прізвище; контактний номер телефону (не обов’язково); встановити відмітку та у поле ввести серію та номер студентського квитка (тільки для студентів); встановити відмітку про погодження з умовами Угоди публічної оферти; встановити відмітку в полі «Я не робот». Після цього натиснути кнопку «Реєстрація».
3. Що треба зробити, якщо після оплати замовлення бланк замовлення не з'явився на екрані і не надійшов на електронну пошту?
Необхідно у вкладці «Мій кабінет» вибрати пункт "Актуальні квитки". На сторінці «Актуальні квитки» зберігаються і відображаються всі ваші успішні замовлення, які ще дійсгі для проїзду.
4. Що робити, якщо в Моєму кабінеті немає інформації про виконане замовлення?
Надіслати повідомлення в службу підтримки. У повідомленні вкажіть: дату і час виконання замовлення; адресу електронної скриньки користувача; точну суму, списану з вашого рахунку. Номер поїзда, вагона, місця і т.п. вказувати не обов’язково.
5. Що робити, якщо при оплаті замовлення стався збій в роботі мого ПК, обрив зв'язку і т.п.?
Перш ніж повторювати замовлення відкрийте пункт «Актуальні квитки» і переконайтеся що вашого замовлення там немає. Якщо надійшла інформація про списання коштів з вашого рахунку, зателефонуйте в службу підтримки і попросіть чергового інженера перевірити відсутність замовлення. Тільки після цього можна приступати до повторного оформлення замовлення."
6. За скільки часу до відправки поїзда потрібно роздрукувати проїзний документ (квиток) у касі?
Обов’язковому перетворенню в касі підлягає тільки Бланк замовлення. Проїзний документ можна роздрукувати з моменту отримання бланку замовлення і до прибуття поїзда до станції вашого призначення. Але практика показує що чим раніше Ви роздрукуєте квиток – тим краще. Ми рекомендуємо звернутись у квиткову касу не пізніш ніж за годину до відправки поїзда. УВАГА. Обмін посадкових електронних документів на звичайні квитки припиняється за 1,5 годин до відправки поїзда.
7. Як довго повертаються гроші на картку, якщо замовлення з якихось причин виявився неуспішним, а гроші списані?
Фінансова служба підприємства підводить підсумки по всіх платежах на наступний робочий день. При розбіжності даних по успішним замовленнях і виконаних платежах проводиться розслідування причин розбіжності. Тільки після цього списана сума перераховується на ту ж картку.
8. Чи обов'язково роздруковувати бланк замовлення для обміну його на проїзний документ?
Бланк замовлення роздруковувати не обов'язково, але, якщо є така можливість, краще роздрукувати, щоб уникнути помилок при записуванні номера замовлення і конфлікту з квитковим касиром.
9. Де можна роздрукувати замовлені квитки?
У будь-якій автоматизованій залізничній касі України.
10. Як сплатити квитки через ваш сайт?
Квитки сплачуються картками Visa або MasterCard.
11. Чи можна замовляти квитки за студентською знижкою?
Так, дана послуга реалізована на нашому сервісі. Під час оформлення проїзного документу необхідно додатково вказати серію і номер студентського квитка і після перевірки дійсності студентського квитка у базі даних МОН буде оформлено квиток зі знижкою.
12. Де можна переглянути виконані замовлення?
Бланки Ваших замовлень висилаються на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації. Крім того, перелік і зміст зроблених Вами замовлень зберігається у вкладці «Мій кабінет» пункт «Історія замовлень».
13. Чому система не показує потрібний мені потяг?
Система не відображає поїзди, в яких, в даний момент, немає жодного вільного місця.
14. Чому немає вільних місць?
Питання до пасажирської служби Укрзалізниці.
15. Чи можна скасувати замовлення, зроблене через ваш сайт?
Для скасування Інтернет-замовлення Вам необхідно перейти в кабінет користувача, далі – розділ «Актуальні квитки», обрати квиток який бажаєте скасувати, потім натиснути кнопку «Повернути» та «Створити заявку на повернення».
16. Як скоро будуть повернуті гроші на картку при відмові від поїздки?
В залежності від банку, зарахування коштів на карту займає від 3 до 30 днів, після обробки заявки на повернення.
17. Коли відкривається продаж квитків на поїзда?
Оформлення проїзних документів здійснюється за 45 діб (на окремі поїзди – за 60 діб) до відправлення поїзда.  На поїзди категорії «Регіональний поїзд» - за 10 діб до відправлення поїзда. На поїзди категорії Інтерсіті, Інтерсіті+ продаж відкривається за 30 діб до відправлення поїзда.
Попередній продаж квитків на першу добу продажу для всіх поїздів розпочинається з 08:00.
18. На які поїзди доступний продаж квитків за 60 діб?
На даний момент за 60 діб продаються квитки на наступні поїзди:
- № 4/3 Запоріжжя – Ужгород;
- № 7/8 Київ – Івано-Франківськ;
- № 7/8 Харків – Одеса;
- № 12/11 Київ – Новоолексіївка;
- № 12/11 Львів – Одеса;
- № 15/16 Харків – Рахів;
- № 17/18 Харків – Ужгород;
- № 29/30 Київ – Ужгород;
- № 26/36-25/35 Одеса – Львів, Рахів, Пшемисль;
- № 38/37 Київ – Запоріжжя;
- № 51/52 Львів – Вроцлав;
- № 63/64 Харків – Київ;
- № 67/68 Київ – Варшава;
- № 79/80 Дніпро – Київ;
- № 81/82 Київ – Ужгород;
- № 89/90 Львів – Пшемисль;
- № 92/91 Львів – Київ;
- № 106/105 Одеса – Київ;
- № 108/107 Одеса – Ужгород;
- № 117/118 Київ – Чернівці;
- №145/146 Львів – Ужгород;
- №705/706 Львів – Пшемисль;
- №715/716 Львів – Пшемисль;
- № 738/737 Київ – Запоріжжя;
- № 749/750 Івано-Франківськ – Київ.
Міжнародні безпересадкові вагони сполученням:

- Київ – Кошице (у складі поїздів 81/8861-8862/108/30);
- Київ – Вроцлав (у складі поїздів 749/51-52/750);
- Київ – Відень (у складі поїздів 749/145/32519/629/140 - 147/628/32510/ 146/750);
- Київ – Бухарест (у складі поїздів 117/959/381-380/960/118).
Список може змінюватись.
19. Чи можна забронювати місце на вашому сайті?
Операція бронювання місць на нашому сайті тимчасово недоступна.
20. Що потрібно зробити якщо система видає повідомлення: "З технічних причин Ваш запит виконати неможливо, будь ласка, спробуйте виконати запит пізніше"?
Таке повідомлення пов'язане, частіше за все, з великим навантаженням на систему. Повторіть запит ще кілька разів або зайдіть на сайт в неробочий час.
21. Як повернутися на головну сторінку сайту?
Для повернення на головну сторінку сайту з будь-якої сторінки необхідно навести курсор на логотип системи в лівому верхньому кутку сторінки і натиснути на ліву кнопку миші.